Kendall Jenner: 11 λεπτά για τέλειους κοιλιακούς.

2:46:00 μ.μ.


Καλησπέρα κορίσια! Σήμερα σκέφτηκα να μοιραστώ μαζί σας κάτι πολύ ενδιαφέρον που βρήκα. Έκανα μια γρήγορη βόλτα στο instagram  και είδα το σώμα της Kendall Jenner, απίστευτο! Έψαξα λοιπόν και βρήκα τι ασκήσεις κάνει για να διατηρεί σε αυτή την κατάσταση το σώμα της. Έρχεται όλο και πιο κοντά το καλοκαιράκι και καταλαβαίνετε πως όλες λίγο πολύ έχουμε πιεστεί να φτιάξουμε το τέλειο σώμα, κάτι το οποίο δεν γίνεται αλλά ας προσπαθήσουμε για το καλύτερο! Ας αφήσουμε λοιπόν τα παγωτά και τα γλυκά και ας ξεκινήσουμε την γυμναστική που προτείνει η Kendall στο app της. Το καλύτερο δεν το είπα όμως, κρατάει μόνο 11 λεπτά το πρόγραμμα γυμναστικής που ακολουθεί! 



Forearm plank: 30 δευτερόλεπτα
High plank: 30 δευτερόλεπτα
Side plank: 15 δευτερόλεπτα
Side plank with crunch: 5 επαναλήψεις κάθε πλευρά
Single arm/leg plank: 15 δευτερόλεπτα
Rocking plank: 15 δευτερόλεπτα
Knee-to-elbow plank: επαναλήψεις κάθε πλευρά
Standard crunch: 20 επαναλήψεις
Bicycle crunch: 30 δευτερόλεπτα
Knee-to-elbow plank: επαναλήψεις κάθε πλευρά
Standard crunch: 20 επαναλήψεις
Bicycle crunch: 30 δευτερόλεπτα

Δες εδώ και το βίντεο για να σε βοηθήσει καλύτερα.

You Might Also Like

0 σχόλια

Instagram